L´oreál Infallible Foundation

Ahojte kozmetickí maniaci. 

Tento víkend som si pre Vás pripravila recenziu na ďalší make-up, ktorý som používala vyše polroka. Čiže môžem povedať, že si prešiel koncom zimy, jari ale aj letom. Poďte si teda prečítať o mojich postrehoch, dojmoch a skúsenostiach. 

L'oreál Infallible - 120 Vanilla
K samotnému make-upu som sa dostala tak, že mi prišla 50% zľava od DM drogérie. Keďže som si pamätala z reklám, že má ísť o veľmi dobre krycí make-up, ktorý vydrží aj cvičenie, prišiel mi na leto ako vhodnou voľbou. 

Balenie 
Balenie je klasické sklenené s pumpičkou. Vlastne dizajnovo úplne rovnaké ako True Match, len samotné nálepky a viečko s pumpičkou sú nadizajnové do tmavočervených farieb. Pumpička mi príde, že dávkuje trochu viac produktu na jedno stlačenie, z čoho som mala často problém, že jedna pumpička nestačila na celú tvár, ale dve pumpičky už boli veľa a množstvo make-upu skončilo teda na obrúsku v koši. 

Odtieň
Jeden za najväčších problémov tohto make-upu. V ponuke našich drogérií je najsvetlejší odtieň 120 Vanilla, ktorý za mňa, je až príliš do oranžova. V mojom prípade nepomohol ani samoopaľovák. Mesiacmi sa to aj začalo zhoršovať, nakoľko make-up stále viac mal tendencie oxidovať, ešte aj v samotnom balení a už ku koncu mi nesedel tento make-up vôbec. Samotné pigmenty nie sú zvolené veľmi šťastne, pretože sa majú tendenciu usádzať v niektorých častiach tváre, ako je okolo nosa, medzi obočím a v línii vlasov. 

L'oreál Infallible - 120 Vanilla
Konzistencia 
Make-up je veľmi krémovej a hutnej konzistencie. Má byť pravdepodobne určený širokej škále typov pletí od suchej až po zmiešanú, nakoľko obsahuje hyaluronát. Na môj je make-up až príliš krémový, čo spôsobuje mapovanie na pleti a nepekné stieranie počas dňa.

Krycia schopnosť
Make-up podľa môjho názoru ani nedosahuje to spomínané krytie v takej miere a má celkom tendenciu zvýrazňovať nedokonalosti, či už ide o akné, hrbolčeky alebo suchšie miesta na tvári. Všetky hrbolčeky, nepekný nános, zachytáva sa na chĺpky tváre, vytvára efekt masky na pleti a v spojení s prazvláštne naoranžovelým odtieňom to naozaj nevytvára pekný dojem na pleti. 



Aplikácia make-upu 
Make-up som aplikovala prevažne so štetcami, aby som ho dokázala pekne rozprostrieť a zapracovať do pleti. Napriek tomu make-up mapoval, pretože pigmenty majú tendenciu sa zhlukovať a nejde to následne takmer vôbec rozmazať ani prstami, ani štetcom. Čiže za mňa je aj samotná aplikácia tohto make-upu utrpenie

Finish, výdrž make-upu a celkové hodnotenie
Finish je viacmenej ani nie rozjasňujúci, ani nie matujúci, povedala by som, že jemne saténový. Nemá tendenciu lepiť na pleti. Avšak, celkový dojem bol pre mňa za tie mesiace proste negatívny. 
Čo sa týka výdrže make-upu, ako som už načrtla, problémy s konzistenciou a pigmentami spôsobujú to, že make-up nie moc dobre drží na pleti a má tendenciu trochu cestovať a mapovať. Síce na pleti drží a nestráca sa, ale to následne spôsobuje nepekné mapy a zhlukovanie pigmentu a je to v konečnom dôsledku horšie, ako keby sa trochu vytrácal. 
Celkové hodnotenie tohto make-upu je veľmi negatívne. Ani som ho nespotrebovala. Je to pre mňa taká tá doslovná "paštéta na ksicht". Za plnú sumu okolo 16 eur sa neoplatí. Neoplatí sa ani za tú zľavnenú 8 €. Celkovo mi vlastnosťami prišiel ako lacné podpriemerné make-upy na štýl od Essence. Neviem si predstaviť, ako tento make-up mal zvládať cvičenie, keď nezvládal bežných 8 hodín v normálnom stave. Za mňa je toto prešľap od L'oreál, čo by som aj prežila, ale tá suma, ktorú pýtajú za tento make-up je neskutočne premrštená. 

Čo vaše skúsenosti s L'oreál? Ktoré výrobky vám vyhovujú a ktoré boli pre vás sklamanie? 

Komentáre

  1. S týmto make-upom som mala presne totožné skúsenosti a ostala som mierne v šoku z tej ceny.Sranda bola,že to bol dovtedy môj najdrahší make-up,no zároveň aj najhorší :D Gélová divne páchnúca oranžáda...

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.