Spotrebované #24

Ahojte!

Nebudem úvod k článku príliš naťahovať, keďže viete, že vždy koncom mesiaca tu mám pre vás spotrebovancov. Tento mesiac je to 17 produktov, z toho niečo zo starostlivosti o telo, vlasy, pleť a aj niečo málo z dekoratívky. 



1. Dermacol Tekuté mydlo na ruky - Aroma Ritual Írska káva
Bola som veľmi zvedavá, ako sú tieto nové tekuté mydlá od Dermacolu. Kúpila som ho v mojej obľúbenej parfemácii Írska káva. Mydlo je kvalitovo by som povedala na tom tak isto, ako aj sprchové gély. Parfemácia je pomerne silná, takže po umytí sa aj chvíľu drží na rukách. Mydlo pokožku rúk nadmerne nevysušuje. Za mňa pomerne dobré tekuté mydlo, ale kupujem ho skôr v zľave, vzhľadom k cene a objemu. 

2. Radox Shower Gel - Feel Calm
Tieto sprchové gély už ani nemusím bližšie predstavovať. Táto parfemácia je veľmi čistá, jemná po vôňa po harmančeku a jojobovom oleji. Môžem odporučiť aj túto parfemáciu a odporúčam kupovať v zľave, keď tieto sprchové gély stoja 1 euro. 

3. Dermacol Express Nail Polish Remover
Pre mňa jeden z najlepších odlakovačov na nechty. Síce ma hrozný puch, ale samotný obsah mandľového oleja je citeľný a mne naozaj rýchlo odlakováva nechty. Avšak, jeho dostupnosť je trochu mizerná, takže ho kupujem len v prípade, že naň narazím. Ale ináč za seba môžem odporučiť. 

4. Tiger - Handcreme - Mandarin
Ak niekedy pôjdeme do obchodu Tiger a uvidíte tam, že majú krémy na ruky, tak odporúčam nejaký zobrať. Ja som veľa teda od tohto krému nečakala, ale bol fakt skvelý. Či už parfemácia, ale aj jeho hydratačné schopnosti a veľmi dobre sa vstrebával do pokožky. Ja teda odporúčam a sama si kúpim ešte krém na ruky v Tigeri, ak ho budú mať zase v ponuke. 

5. Manufaktura - Mojito - Krém na ruky a nohy
Tento krém som používala popravde len na nohy, keďže krémov na ruky mám mnoho. Avšak na nohy mi prišiel nedostatočný a nehydratoval toľko, koľko by moje päty potrebovali. Na ruky by bol dobrý, ale tým pádom jeho dvojitý účel uvedený na kréme je zbytočný. Na tomto kréme bola najlepšia asi samotná parfemácia. 


6. Logona - Treatment Juniper Shampoo
Tento šampón som si kupovala s nádejou, že ako prírodný šampón proti lupinám bude bojovať so seboreou na ktorú trpím. Jediné, čoho som sa dočkala boli lupiny a hlava plná strupov. Nakonec skončil na čistenie štetcov a túto prácu odvádzal tiež zle :D. Za mňa určite nie a Logona šampóny už skúšať ani nebudem. 

7. Schwarzkopf - Seborin
Tento šampón som objavila v maďarských drogériách. Podľa zloženia aj názvu mi prišlo, že to bude skvelá voľba práve na moju seboreu. A bolo tak. Šampón je pomerne krémový a nemá nejakú úplne vábivú vôňu, pripomína trochu vôňou pánske holiace peny. Ale pomerne dobre pení, vlasy umyje, nezaťažuje a najmä, nezhoršuje stav mojej pokožky hlavy. Za mňa odporúčam všetkým, ktorí bojujú stále s takýmito problémami a v prípade, že narazíte na tento šampón v zahraničí, zoberte si ho na skúšku. 


8. Reipinol´A - Chamomile Revitalizing Facial Mask
O týchto maskách som na blogu nedávno písala recenziu. Harmančeková maska je zo všetkých ponúkaných najlepšia. Pleť zhydratuje a nechá jemnú, zároveň pleť príliš nedráždi. Ako takbý občasný refresh pre pleť je dobrá. Ale zase nenadchla ma až tak, že by som si z toho sadla na zadok. 

9. Nuxe Paris - Reve De Miel - Face Cleansing and Make-up Removing Gel (vzorka)
Keďže som tento gél mala nielen vo vzorke ale aj vo veľkom plnom balení, môžem povedať, že ide o pomerne fajn čistiaci gél, ktorý pleť skvele vyčistí bez vysúšania a pocitu pnutia. 

10. Nuxe Paris - Cleasing Gel (vzorka)
Tento čistiaci gél bol niečo medzi odličovacím mliekom a gélom. Nie je to plne niečo, čo by som vyhľadávala na primárne čistenie pleti a samotný gél ani až tak pleť nečistil. Takže príliš ma tento produkt od Nuxe nezaujal a do veľkého balenia nepôjdem. 

11. Olay Essentials - Refreshing Toner
Tento toner som si kupovala s veľkým očakávaním, nakoľko neobsahoval alkohol a na druhú stranu obsahoval šťavu z aloe vera. Bol príjemný, pleť vyčistil, nevysušoval, ale nejak okrem toho som nepostrehla nejaký efekt na viac v podobe viac tonizovanej pleti a zlepšovania stavu pleti. Odporučiť ju môžem, ale proste chýbalo mi tam to, čo má toner robiť. 

12. Balea - Lippen Öl
Tento olejíček som si kupovala s nadšením, že bude to niečo, čo si aj v budúcnosti budem kupovať rada. Avšak samotný kokosový puch a zvláštne vlastnosti tohto olejčeka ma presvedčili o tom, že tento produkt už znova nechcem. Po tomto produkte sa mi vytváral povlak na zuboch, pretože samotný olejček má pomerne zvláštne zloženie a keďže prirodzene každý produkt na pery sa vám bežne dostane aj do úst pri pití alebo jedení, proste ten povlak na zuboch bol neznesiteľný. Za mňa neodporúčam a odporúčam radšej olejček na pery od Essence. 

13. Balea - Enzym Peeling
Enzymatický peeling som kúpila ako alternatívu ku klasickému mechanickému peelingu, ktorého sa síce nevzdám, ale chcelo to občas na striedačku niečo menej abrazívne. Tento enzymatický peeling sa má sa nechať na pleti pôsobiť okolo dvoch minút a následne zmyť a pleť je jemne začervenaná. Pleť je jemná a naozaj som mala pocit, že jemne odstráni prebytočnú odumretú pokožku z pleti. Ale klasický peeling to nenahradí. 

14. Ebelin - Konjac špongia
Táto špongia sa stala už súčasťou mojej rutiny v starostlivosti o pleť. Jedna hubka vydrží okolo troch mesiacov a je veľký pomocník najmä pri čistení pomocou čistiaceho gélu pri večernom odličovaní. Napomáha pri čistení pleti a po používaní tejto hubky došlo aj k zlepšeniu stavu mojej pleti. Ja ju môžem len odporučiť a kúpim si ju znova. 

15. Balea - Reinigung Mousse
Táto kašmírová čistiaca pena patrí k mojím favoritom z ponuky sortimentu Balea.Má jemnú textúru dobre pení, skvele čistí pleť a to všetko bez vysušenia pleti. Zároveň balenie je pomerne príťažlivé a cena pomerne priaznivá. 


16. Chanel - Perfection Lumiere Velvet - 10 Beige
Od tohto make-upu som očakávala veľa, nakoľko verzia Perfection Lumiére patrí stále k mojím favoritom medzi high-end make-upmi. avšak verzia Velvet nie je zlá, ale jeho veľmi púdrová textúra, vhodná na mastnú pleť neodpúšťa žiadne suché miesta na tvári alebo chrastičky po akné. Takže za seba, znova sa k verzii Velvet nevrátim a radšej odporúčam osvedčenú verziu bez "velvet" efektu. 

17. Urban Decay - Eyeshadow Primer Potion - Sin
Urban Decay a ich báza pod očné tiene je už ikonická v beauty svete. Vo verzii Sin, ktorá je perleťová avšak táto báza nedosahuje až takej kvality, ako je to pri verzii Original. Pri tejto báze mali tiene omnoho väčšiu tendenciu sa zrážať a taktiež neudržala tiene až tak dlho "fresh". Takže za seba verziu "Sin" nemôžem odporučiť a choďte radšej do klasiky "Original". 

Skúšali sa niektorý z týchto produktov? Ako sa osvedčil vám a aký na vás spravil dojem? 

Komentáre

  1. Fuuha ak mam pravdu povedať nedkúšala som ani jeden produkt ale to tekute mydlo od dermacolu vyzera super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To mydlo určite odporúčam, ale kupovať skôr v akcii, za plnú sumu zase nestojí a vyrovná sa aj obyčajným mydlám od Balea.

      Odstrániť
  2. To kávové mýdlo je super, mám ráda tu vůni.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.