H&M Beauty - Blush - Pale Pink

Ahojte kozmetickí maniaci!

Na začiatok roka som sa rozhodla dohnať všetky staré resty v článkoch a konečne spísať články aj na produkty, ktoré už mám pomerne dlhú dobu doma. Jedným z nich je aj lícenka od H&M, ktorú "suším" doma snáď už od jari 2016. Ale stále tak nejak nebol čas na spísanie celkovo mojich dojmov z nej. Tak poďme konečne na to. 

Samotnú lícenku kúpite v pomerne peknej papierovej krabičke, na ktorej máte napísané aj o aký produkt a odtieň ide. Samotné balenie lícenky je lesklé, čierne a predstavuje šesťhran, čo celému produktu dodáva punc nejakej luxusnejšej kozmetiky. 


Samozrejme balenie je len obyčajné plastové a aj samotný plast nie je nejaký byteľný, takže pri stretnutí sa s kachličkami v kúpeľni by to nemuselo prežiť. Balenie samotné si istým spôsobom pýta to, aby v ňom bolo aj zrkadielko, ale tým by stratilo svoj benefit veľmi ľahkého balenia. Samotný produkt má len 5 gramov, ale povedzme si otvorene, že pri tom množstve líceniek, ktoré mám doma, tak aj tých 5 gramov, budem spotrebovávať niekoľko rokov. 


Lícenku mám v odtieni Pale Pink. Nie že by som takúto svetlo ružovú lícenku doma nemala ešte, ale v čase nákupu boli tie stojany v H&M naozaj vybrakované. Ale môžem povedať, že ide o pomerne krásnu "baby pink" ružovú, ktorá dodáva jemný nádych vetrom ošlahaných líčok. 


Čo nie je úplne podľa môjho gusta je trochu konzistencia samotnej lícenky. Je mierne kriedovitá, ale našťastie sa to neprejavuje prášivosťou. Lícenka samotná sa skvele nanáša, stačí sa jemne dotknúť štetcom lícenky a môžete nanášať. Dokonca sa mi pár krát stalo, že som to aj jemne prehnala, ale pomocou čistého štetca som ju skvele rozmazala do stratena.


A čo to najpodstatnejšie a to je výdrž? Je pomerne slušná. Ráno ju nanesiem a takých 10 hodín relatívnej intenzity na tvári dá. Počas dňa sa jemne vytráca, ale našťastie rovnomerne. Nie je to taká tá lícenka na celý deň, ako sú napríklad lícenky od Nars, ale oproti bežnej kozmetiky z drogérií je to slušný nadpriemer. 


Suma sumárum za cenu cca 8 eur, získate aj primeranú kvalitu, čo sa týka vlastností lícenky, jej výdrže, gramáže, výberu odtieňov, pomerne pekného dizajnového obalu, ktorý síce nemá zrkadielko, ale zase lícenka je pomerne ľahká a nezaberá veľa miesta v kozmetickej zbierke. Za mňa pomerne dobrý kauf, ale je pravda, že ďalšie odtiene momentálne nepotrebujem, možno keby H&M rozšírilo svoje portfólio aj o nejaké nezvyčajné odtiene. 

Čo ste Vy skúšali z dekoratívnej kozmetiky H&M?

Komentáre

  1. takýchto ružových odtieňov sa zvyčajne obávam, a siahnem skôr po teplejšom broskyňovom alebo hnedom odtieni :) ale naozaj iba na líčka trošku by som si vedela predstaviť aj na sebe :) páči sa mi pekné balenie :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veronika, majú rôzne odtiene, aj také mierne do hneda, korálova aj tehlova. Ja som mala pôvodne v pláne tiež inú farbu, ale proste bolo to tak prebraté a už som nechcela ísť s prázdnou domov :D.

      Odstrániť
  2. V Nitre majú z H&m beauty žalostne málo produktov, lícenky som tam napríklad vôbec nevidela :/ .. ale inak ja popravde lícenky ani nepoužívam, no rátam s tým, že sa to časom zmení, tak ako pri všetkom, čo som doteraz v líčení nepoužívala :D

    CALLAESTHETICS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V Nitre je to ozaj bieda a neviem prečo tam nedajú stojan, lebo to H&M je pomerne veľké.

      Odstrániť
  3. Z H&M dekoratívky som zatiaľ nič nevyskúšala, nejako mám z ich produktov zmiešané pocity, asi to bude tým, že si hneď predstavím oblečenie, príp. home kúsky a tá kozmetika mi tam nejako nepasuje. No lícenka vyzerá moc pekne, i balenie je veľmi vydarené :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som prestala byť skeptická asi tak tri roky dozadu, keď ešte túto radu ani nemali a kúpila som si od nich skvelý rozjasňovač v takej champagne farbe. Teraz som si aj kúpila lak a kvalita je pomerne fajn, ako bežná drogérka.

      Odstrániť
  4. Ja som zatiaľ skúšala rúž, ktorého odtieň sa mi veľmi páčil. Síce ten rúž nie je dokonalý ale je matný a stále má peknú farbu. To že si ho musím dva krát za večer opraviť nejako prekusnem :D
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.