Nákupy a novinky Október 2016

Ahojte nákupní maniaci!

Musím sa pochváliť, že aj v októbrových nákupoch som sa mierne polepšila. Dosť tomu dopomohol aj samotný fakt, že som koncom septembra oslavovala narodeniny a tak som sa rozhodla, že pár darčekov sem zaradím, aj keď väčšinu som sa rozhodla, že nie.



Začalo mi dochádzať intímne mydlo. Tak som sa rozhodla vyskúšať novinky od Lactacyd a dať mu ďalšiu šancu, keďže naše posledne stretnutie a spolupôsobenie nejak nedopadlo dobre :D. V lidli taktiež mali nové Dermacol Aroma Ritual tekuté mydlo na ruky, tak som vzala s obľúbenou parfemáciou Írska káva. A keďže som sa snažila využiť nejaké tie zľavy, čo som mala v rámci kupónov k ISIC-u zbehla som si do Fann Parfumérie po obľúbenú riasenku Gosh Catchy Eyes. Balea enzymatický peeling momentálne nahradil môj bežný mechanický peeling, takže som potrebovala už ďalšie balenie. Taktiež z nových lakov od She Stylezone, som si vybrala jednu chameleóniu farbičku a uvidíme, čo to teda bude zač. Toaletku Air od Oriflame a Giordani Gold telový krém som dostala ako darček k narodeninám :). 


S hodinami sa Vám tiež chcem pochváliť, pretože hodinky a náušnice tvoria vlastne moje jediné doplnkové každodenné skrášľovanie, tak som sa rozhodla, že si teda k tej 25. vyberiem nejaké a keďže strieborné aj zlaté už mám rozhodla som sa pre zvláštnu medeno-bronzovú a v jednoduchom štýle. 


Taktiež v rámci objednávky na e-shope Dr.Max som dostala k nákupu Nuxe produktov, darček vo forme cestovných verzií sér od Nuxe a niekoľko vzoriek produktov od Nuxe. 


A konečne som sa dočkala. Balea Adventný kalendár začal byť koncom októbra v predaji v Dm drogériách za cenu 14,95 €. So zľavou ma vyšiel na 11 eur aj pár centov. Popravde teším sa veľmi už na december a ako si každý deň otvorím jedno okienko :). 


Musím povedať, že október bol v znamení nákupov tekutých mydiel na ruky. Keďže v Lidli ešte stále mali Dermacol Aroma Ritual mydlá za dobrú cenu vzala som ešte jedno a ešte som vzala ďalšiu limitku od Cien s parfemáciou White Blossom&Mandarin. Vzala som tiež jeden sprchový gél z novej rady Cienu (podobá sa dosť na balenia Dermacol Aroma Ritual, tak nejak predpokladám, že to vyrába Dermacol pre Lidl) a ešte v rovnakej parfemácii ako tekuté mydlo som vzala aj sprcháč. 
Rozhodla som sa aj vyskúšať nejakú hydratačnú gázovú masku na pleť a vzala som v DM-ke túto hroznovú (a musím povedať, že bola príjemná a pleť pekne vyživila). Taktiež mi došiel lokálny gél na neplechy na pleti, takže znova som si kúpila tento malý gelík od značky Balea. A nedalo sa nevyužiť 25% zľavu na Bourjois make-up Air Mat. A ďalšia zľavová akcia sa konala u nás v lekárni Benu, kde som si zašla pre môj obľúbený medový šampón od Nuxe a dostala som aj vzorku čistiaceho pleťového gélu. 


A keďže tento mesiac bola sviečkou mesiaca moja obľúbená vôňa Tarte Tatin, nedalo mi nezaobstarať si ju v strednom housewarmeri. A ešte na skúšku celkom chválená vôňa Sea Salt&Sage. 


Tiež vám odporúčam juknúť sa na vianočnú limitku Essence (konečne jeden rok neprišla tesne pred Vianocami, ale práve včas). Paletka je vzhľadovo podarená aj keď vlastnosťami je to taký ten essencí podpriemer, ale využiteľná u mňa je. Určite za pozornosť stoja laky na nechty a krémiky na ruky :). 

Čo sa podarilo Vám uloviť tento mesiac v zľavách? Musím sa priznať, že viac som znova nakupovala oblečenie,obuv a doplnky (tiež v zľave), ale nechcela som ich už príliš zahŕňať do nákupov :). 

Komentáre

  1. Taky nosím jen hodinky a naušnice! :-) Jinak limitka Cien fakt až podezřele připomíná Aroma Ritual, koukala jsem na to při poslední návštěve Lidlu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sú to asi najpohodlnejšie doplnky, plus hodinky sú aj praktické :D. U nás zatiaľ to tak vyzerá, že tá Cien rada Pure Aroma bude stála. Ale už som presvedčená, že evidentne to asi vyrába pre nich Dermacol :D.

      Odstrániť
    2. tiež sa mi minule v Lidli zdalo, že vidím Dermacol Aroma Rituals a to bola ich vlastná značka! No pri tej rýchlosti, ktorú vyvíja môj manžel, keď sme spolu v obchode a ja zbadám veci, pri ktorých by som sa rada zdržala, som si to nestihla prezrieť :-D

      Odstrániť
  2. tá paletka vyzerá pekne :) sa trošku posnažili, i keď asi ako píšeš to bude taký priemer čo sa týka vlastností tieňov :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je škoda, že aspoň tie limitky nedotiahnu vždy do takej kvality, keďže to vyrábajú len jednorázovo :/.

      Odstrániť
  3. Jeej, ten adventný kalendár je pecka! :-) Aj paletka vyzerá pekne, no myslím, že asi výzor je na nej to naj, podľa reakcií...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na otváranie okienok na kalendáre sa neskutočne teším :D. Bohužiaľ, všetky tiene sú na tom s pigmentáciou slabšie, ale asi je to pre mňa viacmenej zberateľský kúsok :D.

      Odstrániť
  4. náádherné veci! :) neviem ani čo skôr ti pochváliť alebo čo skôr si ísť kúpiť :) tá posledná paletka a lak je úžasný ani som nevedela že je takáto limitka :O takže musím zbehnúť do DMky čoskoro :) a ten kalendár adventný som si kúpila aj ja :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ešte premýšľam, že zbehnem po tie krémiky na ruky, lebo tie balenia a parfemácie vyzerajú lákavo :D.

      Odstrániť
  5. opäť raz úžasné veci..tá paletka vyzerá krásne :) catchy eyes je najlepšia riasenka akú som kedy mala..to mi pripomína,že potrebujem ďalšie balenie aj ja :O :)

    BeautyMuffin

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Včera som ju aj testovala, pigmentácia poslabšia a zlá prenášateľnosť štetcom, ale na druhú stranu, držali mi na bázi celý deň :D. Ja sa chystám ešte na riasenku od Catrice Glam & Doll, tá má presne takú kefku ako tá Catchy Eyes, tak uvidím, či bude rovnako dobrá.

      Odstrániť
  6. Nádherné hodinky!
    Zaujala ma limitka Cien, ten sprcháčik by som rada vyskúšala, ale teraz si najbližší rok asi žiadny nemôžem kúpiť, lebo sa mi nejako záhadne zväčšila zásoba sprcháčov.
    Paletku z limitky Essence mám aj ja, ale ešte som ju vôbec nevyskúšala, mala by som to zmeniť. Slabšej kvality sa až tak nebojím, lebo s dokonalým podkladom (čo je pre mňa Color Tattoo v telovej farbe) je z každého podpriemerného tieňa farebný zázrak :D Inak, podľa mňa práve tieto tiene sa budú najlepšie prenášať na penovom aplikátore.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za pochvalu hodiniek :).
      Ja mám teda momentálne tiež riadnu zásobu, ale u nás čo mesiac, to padne jeden sprchový gél :D.
      Ja som paletku vyskúšala, pracuje sa s ňou fajn, čo sa týka roztierania a tak, ale tá pigmentácia svetlých tieňov je taká, pokulhávajúca, ale zase využijem ju na líčenie ku tmavým alebo červeným perám :).

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.