Nars Illuminator - Super Orgasm

Ahojte kozmetickí maniaci. 

Dnešná recenzia bude zameraná na môjho tohtoročného letného spoločníka, ktorého som si toto leto pomerne dosť obľúbila. Ide o ikonický iluminátor od Narsu, ktorý som si ja zaobstarala v odtieni Super Orgasm, ktorý je práve ideálny na leto. 

Nars Illuminator - Super Orgasm

Iluminátor je jemnej gélovitej konzistencie a je preto ideálnym aj pre miešanie s denným krémom alebo make-upom, pokiaľ chcete pleť krásne prežiariť. Nars ponúka tento iluminátor v niekoľkých odtieňoch a to
Svojím výrazným odtieňom sa skôr hodí na leto a k opálenej pleti, ale myslím, že nebudem mať problém ho použiť počas celého roka. 

Nars Illuminator - Super Orgasm

Tí z vás, ktorí sa ako tak orientujú v sortimente Narsu vedia, že verzia Super Orgasm (aj iluminátora, aj lícenky) je extra mega plná trblietok. Toť, nebude to záležitosť pre každého. Ale ja mám väčšinu rozjasňovačov v zbierke pomerne tlmených, tak som si chcela trochu zbierku oživiť aj niečím viac bláznivejším. 

Nars Illuminator - Super Orgasm

Po rozotretí iluminátor dáva pomerne pekný "glow finish" s jemnými trblietkami. Sama som sa obávala, či tento efekt nebude až "gýčový", ale našťastie tento efekt sa nekonal a koniec koncov, efekt sa mi pomerne zapáčil, najmä v letnom období a k pomerne menej výraznému líčeniu. Bohužiaľ, samotný efekt sa mi na tvári nepodarilo odfotiť tak, ako v skutočnosti pekne vyznie. 



Čo sa týka aplikácie, ja osobne preferujem jemné naklepanie prstami na lícne kosti. Samozrejme, je tu aj možnosť aplikovať nejakým hustším menším štetcom na štýl Zoeva Concealer Buffer a dosiahnete taktiež pomerne pekný efekt. Klasický štetec na highlighter by som neodporúčala a tie radšej používajte ďalej na púdrové rozjasňovače, tento produkt by ste si ním len rozpatlali po tvári. 

Výdrž produktu je pomerne dobrá. Mne v pomerne dobrom stave vydržal na pleti aj v najväčších letných horúčavách solídných 8 hodín, čo mu pomerne dosť kvitujem vzhľadom na moju mastnú pleť.
Musím povedať, že produkt ma pomerne nadchol a možno jediná výtka z mojej strany je tá, že kľudne by sa mohol iluminátor predávať aj v menšom balení, lebo toto asi nespotrebujem nikdy :D. 

Čo vy a tekuté rozjasňovače? 

Komentáre

  1. Strašne ma zaujala tá farba aj keď veľmi nemusím kozmetiku s trblietkami. Ale zaujímalo by ma či sa môže používať aj na citlivú pleť. :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne problémy nerobí a to mám pomerne citlivú pleť, ktorá zle reaguje na alkohol napr. Ale netuším ako by pleť reagovala, keby ho zmiešam s makeupom alebo bázou a nanesiem na celú tvár, lebo používam ho len na lícne kosti.

      Odstrániť
  2. Já ho na netu viděla a též mě zaujal, ale nevím jestli do něj půjdu, přeci jen mám raději pudrové produkty :D :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež mám radšej púdrové, ale v tekutých alebo krémových rozjasňovačoch vidím super výhodu na cestovanie, že nepotrebujem na ne ešte brať štetec, ale nanesiem ich len pomocou prstov.

      Odstrániť
  3. tak to je zaujímavý produkt :) určite by som ho teraz na leto vyskúšala :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja si budem na ňom fičať asi aj celú jeseň a zimu :D.

      Odstrániť
  4. Já nějak tekutým nebo krémovým produktům přicházím na chuť velmi pomalu. Popravdě mě ani tenhle moc neláká, ačkoliv ta barva je moc pěkná a na opálenou pleť bude ideální :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U mňa to tiež pomerne dlho trvalo a hlavne som sa bála výdrže krémových alebo tekutých rozjasňovačov. Len potom som zistila, že na cestovanie mi omnoho viac vyhovujú v takejto verzii, keď viem, že pri cestovaní ho určite nerozstrieskam a nemusím si ani brať štetec na rozjasňovač.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.