Yankee Candle #9

Ahojte Yankee Candle maniačky. 
Dnes tu mám znova pre vás menšie review o voskoch vyskúšaných v poslednom období. Tak sa poďme pozrieť na ne a možno vás inšpirujem, ktoré vône od Yankee Candle stoja za vyskúšanie. 

Yankee Candle - Vanilla Cupcake
Vanilla Cupcake
Samotná vôňa sa zaraďuje do kategórie Food and Spice. Z tejto kategórie mi sedí veľmi veľa vôní, preto som aj očakávala od tejto vône, že sa stane mojím obľúbencom. Musím povedať, že po prvom zapálení som naozaj mala pocit, ako keby som piekla vanilkový koláč. Miestami mi tento vosk pripomenul aj vanilkový puding z detstva. Ide o sladkastú vanilkovú vôňu, ktorá ale nie je príliš ťažká. Pre mňa je to vôňa vhodná na celoročné pálenie, ale určitá skupina ľudí ju možno znesie len na jeseň a cez zimu. Na druhú stranu, tým, že nie je pre mňa až tak intenzívna vo vosku, pochybujem o jej rovnakej intenzite vo sviečke a tak pravdepodobne do sviečky nepôjdem, ale k vosku sa pravdepodobne vrátim. Ale nie je to až také wau nadšenie ako som od tejto vône čakala. 

Yankee Candle - Baby Powder
Baby Powder
Ide o veľmi príjemnú vôňu čistoty a naozaj mi pripomína vôňu detského púdru určeného pre babätká. Je jemne nasladlá a trochu mi svojimi tónmi pripomína práve Soft Blanket ale zároveň tam cítim aj tóny orgovánu z vône Lilac Blossoms. Čo sa týka jej intenzity, je veľmi jemná, nie je rušivá a jemne prevonia priestor. Musím povedať, že ide o jednu z mojich favoritiek, čo sa týka bielych čistých vôní od Yankee Candle a ašpiruje aj na strednú sviečku. Popravde, ide o takú vôňu, pri ktorej si neviem predstaviť, že by niekomu vyslovene nesadla alebo vadila. Na vyskúšanie môžem odporučiť každému. 

Yankee Candle - Cranberry Pear
Cranberry Pear 
Absolútne skvelá sladká vôňa. Cítim v nej nejaký ovocný sirup. Popravde hrušku až tak necítim. Ale celkovo mi samotná vôňa pripomína nejaké ovocné pelendreky. Zamilujú si ju všetky milovníčky sladkých a "food" vôní to bude to pravé "brusnicové". Mnohých recenziách sa uvádza ako "jesenná" vôňa, ale ja som s ňou nemala problém ani na prelome jari a leta. Samotný vosk je strednej intenzity a prevonia izbu ale nečakajte, že prevonia celý byt. Takže si prídu na svoje aj tí, čo nemôžu príliš intenzívne vône. 

Yankee Candle - Pink Lady Slipper
Pink Lady Slipper
Samotná vôňa mi niektorými jej tónmi veľmi pripomína známy parfém Burberry Body, ktorý som už niekoľkokrát mala vo vzorkách. Narozdiel od Burberry táto vôňa je viac kvetinová. Podľa oficiálneho popisu ide o vôňu kytice ruží, jazmínu a fialiek. Samotná vôňa je dosť intenzívna a bude vám pripomínať naozaj vôňu parfému. Jediné, čo je mi ľúto, že táto vôňa už nie je vôbec dostupná. Je naozaj skvelá a je to jedna z tých kvetinových vôní, čo ja naozaj môžem. 

Komentáre

  1. tuhle rubriku miluju, jelikož jsem velký závislák na Yankee Candle :) ani jeden z těchto vosků vyzkoušený nemám, ale Vanilla Cupcake mě láká. já momentálně ujíždím na White Tea - ten si budu muset pořídit ve velké svíci <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :). Ja závislačím tiež, teraz v lete príliš nie, ale na jeseň sa teším hlavne kvôli Yankee Candle :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.