Spotrebované #15

Vitajte pri dnešnom článku, ktorý bude naozaj rýchly.

Pozrieme sa na pár produktov, ktoré sa mi podarilo spotrebovať v mesiaci júl. Ako hovorím, článok bude veľmi rýchly, lebo tu mám len zopár produktov.  



1. Dove Maximum Protection - Original Clean
Musím povedať, že tieto Dove antiperspiranty mi sedia úplne rovnako ako obdobná verzia od Rexony. Síce sa po nich potím, ale ja poteniu ani zabrániť nechcem, chcem len prekryť pach potu a to tento antiperspirant zvláda. Takže za mňa odporúčam a budem sa k nim vracať. 

2. Alverde Baby Wundschutz Creme 
Toto bola cestovná verzia môjho obľúbeného krému so zinkom. Krém je môj svätý grál, pretože je skvelý na podráždenú pokožku, na akné a mne pomohol aj s ekzémom na ruke. Jediná škoda, že tieto cestovné verzie už v DMke vôbec nevidieť. 

3. Balea - Urea Fuss Creme 
Krém nemusím predstavovať. Je to must have proste celoročne a základ starostlivosti o telo. Krém kupujem stále dookola, asi až kým ho neprestanú vyrábať.

4. Balea Pflegecreme - Best Wishes 
Myslím si, že s týmito krémikmi ste sa už stretli na blogoch. Môj pôvodný zámer pri kúpe bolo, že krémik budem nosiť so sebou v kabelke na občasné premazanie rúk alebo kde bude potrebný. Avšak, strkať neustále prsty do krému mimo domu sa mi nakoniec neosvedčilo, takže skončil doma na mazanie rúk. Musím povedať, že parfemácia bola veľmi príjemná, ale to samotné balenie a ani hydratácia krému ma až tak nenadchla a ďalšie balenie asi nepotrebujem. Využijem pravdepodobne už len krabičku. 

5. Radox sprchový gél - Feel calm 
Sprcháče od Radoxu celkovo milujem a takmer vo všetkých parfemáciách, tento bol naozaj skvelý, jemne krémový a vôňa bola tiež skvelá. 


6. Nivea - Repair & Targeted Care 
Túto vzorku kondicionéru som našla niekde v časopise. Kondicionér bol trochu hutnejší a viac výživný. Moje jemné vlasy zaťažoval, takže odporúčam skôr na suché vlasy. 


7. Dermacol Express Nail Polish Remover 
Myslím, že nemusím predstavovať. Jeden z najlepších odlakovačov z drogérie, ktorý kupujem stále dookola. Odporúčam. 

8. Soaphoria - Organický balzam na pery mätový 
Na tento balzam som písala aj samostatnú recenziu. Áno, až tak ma nadchol a je naozaj skvelý. Zatiaľ jeden z najlepších prírodných balzamov a za mňa dokonca prekonal aj EOS. 

9. Essence - Studio Nails - Caring Nail Oil
Pokiaľ máte problém so suchými kožičkami v okolí nechtov a nechce sa vám veľa investovať do nejakých extra olejíčkov a balzamov, odporúčam tento. Má klasický leskový hubkový aplikátor a skvele sa teda nanáša.


10. Makeup Revolution - Ultra Brow Tint 
Nekupujte to! Tie odtiene sú úplne na hlavu, všetky majú výrazný teplý podtón okrem čiernej. Neskutočne to je následne vidno, že máte niečím dofarbené obočie. Šialený produkt a týmto produktom sa mi už úplne zatvorila brána pred touto značkou, ktorá mi už beztak nie je sympatická svojím skopírovaným sortimentom. Za mňa proste nie. 

11. Bourjois Healthy Mix Foundation 
Make-up samotný bol skvelý. Recenziu nájdete tu. Make-up mi vyhovoval, napriek tomu, že ide skôr o hydratačný make-up. Ale našla som si v drogérii lepšie kúsky, takže pravdepodobne sa k nemu v blízkej dobe vracať nebudem. 

12. Rimmel Scandaleyes Waterproof Kohl Kajal 
Ceruzka bola fajn, ale v teplejších dňoch mala tendenciu sa otláčať nad horné viečko. Taktiež časom mierne vyschla a už som ju príliš musela trieť o viečko aby som si linku nakreslila. Takže proste ide z domu. 

Koľko kusov sa vám podarilo spotrebovať/vyradiť zo svojej kozmetiky?

Komentáre

  1. Make-up Bourjois jsem kdysi měla a byl výborný.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dermacol odlakovač mám teď zrovna taky.
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento antiperspirant Dove mi teda vobec nesadol (upchaval potne zlazy), takze musel ist prec. Zinkovy krem od Alverde chcem uz dlho vyskusat, ale stale je vypredany.
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne to kupodivu robia iné antiperspiranty a tento nie. Ale tiež a chystám na jeseň a na zimu niečo "light" pre podpazušie :D.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.