#KozmetikaNaCestách

Ahojte. 
Dnešný článok bude v atmosfére dovoleniek a cestovania. A keďže ja nikdy nebudem taká tá "natural holčina", ktorej stačí na dovolenku vziať iba sprcháč a šampón na vlasy, napadlo mi, že spíšem krátky článok na tipy ako ušetriť nejaké to miestečko v kufri a ako napchať všetko potrebné do cestovnej kozmetickej taštičky. 


1. Prvým bodom, ktorým začnem je, že celý rok si schovávajte všetky možné prázdne obaly menších produktov, ktoré môžete znova použiť. Ja mám takto napr. malý obal od micelárky Avéne, obal od sprcháču Alverde, obal od dvojfázového odličováku YSL, kalíšok od krému Essence. Ďalším tipom sú napr. cestovné sady prázdnych obalov (obvykle sú prispôsobené aj podmienkam leteckých spoločností, čo sa týka prevážania tekutín), ktoré kúpite napr. v Ikey, v DM drogérií, ale niečo som zahliadla aj v Tiger. A možnosti nám ponúka samozrejme aj Ebay alebo Aliexpress. 



2. Druhým bodom je uchovávanie miniatúrok z časopisov, darčekov k nákupu alebo cielené nákupy miniatúr. Napr. v DM drogérii kúpite obrúsky na odlakovanie nechtov, malé balenie odličovacích tampónov, malé balenie odličovacích obrúskov, roztok na šošovky, miniatúry telového mlieka, čistiaceho gélu na pleť, lakov na vlasy, sprchových gélov, šampónov, dokonca aj pien na holenie. V súčasnosti zoženiete aj menší holiaci strojček. Samozrejme, dobré je celý rok tak nejak uschovávať aj rôzne miniatúrky, ktoré boli prílohou k časopisom, kde môžete nájsť pribalené malé micelárne vody, termálne vody, deodoranty alebo krémy na ruky. Občas na e-shopoch cielene vyhľadávam menšie balenia niektorých produktov a takto som sa dostala napr. ku krému od Kiehl´s, pričom k nákupu som ešte dostala darčekom krémy od Thalgo, ktoré tiež využijem :). 


3. Mnohé z nás sa nechcú vzdať dekoratívky ani na dovolenke. Ja sa teda neobmedzujem a beriem všetko potrebné, ale samozrejme nie v takom objeme. Toť, na dovolenku mi stačí len nejaké duo tieňov, alebo mini paletku štyroch, piatich tieňov v prirodzených farbách a s tým si vystačím. Doteraz nechápem, keď niekto ukazuje veľkú paletku minimálne 12 tieňov, ktorá je veľká ako "krava" a popisuje aká je daná paletka super na cestovanie. No ja by som ani nepovedala :D. Kľudne vám postačí aj jedno Color Tattoo, alebo duo tieňov, kde jeden tieň bude základný na celé viečko a druhý tieň do ohybu. Tento rok mám šťastie, že mám aj miniatúru primeru, takže beriem aj ten. Rovnako, neťahajte celý púdrový rozjasňovač, ale človek si vystačí aj s rozjasňujúcim perom od Catrice vo forme tyčinky, alebo menším mono tieňom. A keďže bez fixátora sa tiež nezaobídem, zaobstarala som si miniatúru MAC Prep+Prime Fix+ v objeme 30 ml. Výhoda je znova tá, že obal tohoto fixátoru sa dá znova naplniť a teda ďalšie roky si už toto balenie len budem dopĺňať :).

Dúfam, že dnešný článok vám dal trochu inšpiráciu, že občas niektoré obaly sa oplatí doma sysliť, pretože pri cestovaní budú až na nezaplatenie :). 

Komentáre