Dior 5 Couleurs Eyeshadow Mini 056 Bar

Ahojte make-up maniaci a maniačky.

Dúfam, že dnešný článok bude prevažne potešením pre milovníkov kompaktných očných tieňov. Ešte v zime sa mi podarilo ukoristiť túto mini Dior paletku 5 tieňov. Paletku vnímam ako skvelú voľbu práve na cesty, keďže je malá, kompaktná, so zrkadielkom a obsahuje veľmi prijateľné odtiene ako na denné, tak aj na večerné líčenie.


Ako môžete vidieť paletka je naozaj malá a v tomto sa naozaj prejavuje moja mierne kozmetická úchylka na všetky miniatúry. Tieto miniatúry paletiek Dior sa obvykle objavujú každý rok v rámci setu s riasenkou, kde v podstate zaplatíte len za riasenku a mini paletka je v podstate darčekom. Ja určite aj tento rok budem sledovať, kedy znova takýto set vyjde a pravdepodobne si ho zaobstarám a obohatím svoju zbierku mini paletiek. Samotná gramáž všetkých tieňov v paletke spolu je 2,2 gramu. 

Ale prejdime ku samotným tieňom. Ako môžete vidieť, samotná paletka je skvele postavená. Je tam bledý odtieň vhodný na celé viečko, jemná ružová na oživenie líčenia, studená hnedá do ohybu. Na dymové líčenie v nej nájdeme aj sivohnedú s jemným shimmerom a matnú čiernu. 

Dior 5 Couleurs Eyeshadow Mini 056 Bar
Dior 5 Couleurs Eyeshadow Mini 056 Bar
Čo sa týka konzistencie tieňov samotné tiene sú trochu kriedové a mierne prášia pri aplikácii. V tomto má Dior odo mňa mínus. Na druhú stranu prenášateľnosť na viečko, aj napriek prášivosti, je veľmi slušná. Jediný problém s manipuláciou, ktorý mám, že jednotlivé políčka tieňov sú fakt pidi midi a je trochu problém väčším štetcom hrabať do každého malého políčka daného tieňa. Preto používam menší klasický plochý štetec na očné tiene.

Čo sa týka pigmentácie, nečakajte príliš prepigmentované tiene. Mne ich priemerná pigmentácia vyhovuje nakoľko to nemám šancu prehnať a nie je problém ani s rozmazávaním tieňov prostredníctvom chlpatého štetca. Samotná biela farba je so shimmerom a jej pigmentácia je skvelá. Baby ružová je skôr vo forme trblietok, čiže skôr na oživenie samotného líčenia. So studenou hnedou som veľmi spokojná a tá pigmentácia je skvelá. Rovnako je na tom aj sivá na dymové líčenie, ktorá má len veľmi jemný shimmer. A matná čierna síce nie je úplne čierno-čierna, ale je skvelá práve na dymové líčenie a nehrozí s ňou pandí efekt.

Dior 5 Couleurs Eyeshadow Mini 056 Bar
Záver záverov, aj keď kvalita samotnej paletky nie je niečo, z čoho by som si sadla na zadok a bolo to to najlepšie, čo som mala tú možnosť vlastniť, som s paletkou spokojná a myslím, že bude mojim verným spoločníkom na cestách.

Zaujala vás mini paletka Dior? Aké paletky/tiene sú vašimi must-have na cestách?

Komentáre

  1. Paletka je krásná, ráda bych si od Diora něco pořídila

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asi by som ti poradila ísť do nejakých púdrových produktov na tvár :). U týchto ich paletiek je to občas také, že napr. posledná jarná limitka tomu moc čo sa týka pigmentácie nedala.

      Odstrániť
  2. Malou paletku od Diora vlastním taky, sice je to Dior, ale nějak bych bez toho dokázala žít :D
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To máš pravdu, žiť by som ja osobne bez nej tiež vedela, ale zase na cesty mi príde parádna aj napriek svojím muchám, ktoré má :D.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.