Chanel Les 4 Ombres Eyeshadows - 226 Tissé Rivoli

Ahojte krásky. 

Značka Chanel patrí medzi moje obľúbené HE značky, ktoré majú v kozmetickom svete svoju dlhoročnú tradíciu a povesť. Pár produktov mám od nich už doma (niektoré už aj padli za vlasť), milujem najmä ich makeupy pre ich širokú škálu odtieňov a skvelú výdrž. 

Keďže som sa rozhodla investovať do lepšej kozmetiky a Chanel "quattrá" boli už dlho na mojom wishliste, rozhodla som sa využiť 20% zľavu, ktorá bola v Marionnaud a paletka bola moja. 

Chanel Les 4 Ombres 226 Tissé Rivoli




Čo sa týka balenia, milujem ten jednoduchý chanelovský štýl - čierna s bielym logom. Paletka je malá skladná a skvelá aj na cestovanie. Obal je bytelný, ale zároveň nie je príliš ťažký, ako je to napríklad u Guerlain. 

Keďže ide o moju prvú paletku očných tieňov od Chanel, chcela som nejaké prirodzené, naturálne farby, vhodné ku každej príležitosti. Ide o krásne zemité naružovelé farby. Farbičky sa krásne dajú kombinovať a vytvoriť ako denné jemné líčenie, tak aj večerné dramatické oči. 


Chanel Les 4 Ombres 226 Tissé Rivoli
Celkovo môžem povedať, že tiene príliš rýchlo neubúdajú, aj vďaka tomu, že ide o zapečené tiene. Na pigmentácii to ale neuberá. Čo sa týka pigmentácie, je skvelá. Tiene nie sú prepigmentované, čo mnohokrát spôsobuje horšiu schopnosť rozmazávania na očnom viečku pomocou štetca. Musím podotknúť, že aj vďaka ich pigmentácii sa tiene skvele strácajú do seba. Tiene sa veľmi dobre prenášajú prostredníctvom štetca na očné viečko. Lepšie to ide s trochu pevnejším all shaderom, príliš jemné štetce pigmentáciu oslabujú. Tiene mierne prášia, keďže ide o zapečené tiene, ale práve vhodne zvoleným štetcom sa prášivosť dá úplne zminimalizovať. Samotné aplikátory pribalené k paletke sú použiteľné, ale so štetcom ide nanášanie lepšie. 

Čo sa týka výdrže, ja mám až príliš mastné viečka. Popravde, bez poriadnej báze sa mi neudržia žiadne tiene. Preto vám neviem povedať viac o ich výdrži bez báze, bázu používam pod všetky očné tiene. Tieto tiene s dobrou bázou dajú aj 10-12 hodín. Viac od tieňov ani nepožadujem. 

Chanel Les 4 Ombres 226 Tissé Rivoli
Musím povedať, že kvalitou ma paletka presvedčila a kúpu neľutujem. Nepotrebujem teraz síce všetky aktuálne dostupné quattrá, ale paletka ma presvedčila, že ak bude v budúcnosti znova v ponuke nejaká paletka so zaujímavou farebnou kombináciou, tak pravdepodobne si ju zaobstarám.  

Dúfam, že dnešný článok bol pre vás oživením a inšpiráciou k tomu, trochu oživiť svoju kozmetickú zbierku kvalitnou paletkou od značky, ktorá má dlhoročnú tradíciu.

Akú kvalitu vy požadujete od očných tieňov? Vysokú pigmentáciu, minimálnu prášivosť, dobrú prenášateľnosť na viečko?  

Komentáre

  1. ooch, slintám :-) Krásna farebná kombinácia... ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám doma jeden stín Chanel. Nejdřív byl skvělý, pak jakoby trochu zatvrdl a už se s ním hůř pracuje. Ale celkově vzato to je skvělá věc

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Stať sa to môže keď sa tieň stretne s vlhkosťou, mne tak zatvrdli tiene od Essence a aj mono od MACU.

      Odstrániť
  3. Tiene sú nádherné, farebne úžasné! Ja preferujem jednoznačne pigmentáciu, no prášivosť a výdrž je pre mňa rovnako dôležitá.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Občas je to ale boj nájsť niečo, čo spĺňa všetky tieto kritériá :D.

      Odstrániť
  4. krásne sú a tie farby vau, ja mám jedni zapečené tiene a tiež sa trochu tažšie nanášali štetcom a tak som ich dávala klasicky aplikátorom s hubičkou:)) vtedy sa nanesú najlepšie:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. To máš pravdu, že tie latextové aplikátory nie sú vždy na zahodenie, ja som si aj pre istotu nechala (síce som aj mala výčitky vyhodiť niečo na čom je logo Chanel :D). S niektorými tieňmi je to zaujímavé, napr. Colour Pop vôbec nenaberiem žiadnym štetcom, ani prírodným ani syntetickým ani aplikátorom, jedine prstami.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.