Nuxe - Nirvanesque Light

Ahojte :). 


Dnes som si pre vás pripravila článok, na krém, ktorý je vhodnú na mladú zmiešanú pleť, ktorá začína mať prvé vrásky. Na trhu je pomerne málo krémov založených na tomto koncepte, čo je aj škoda. Ako keby sa nerátalo s tým že aj mastná a zmiešaná pleť pod 30 rokov potrebuje už niečo na mierne vyhladenie. 

Nuxe Paris je u nás už celkom známa, najmä vďaka multifunkčému olejčeku. Ale majú aj iné produkty, ktoré za to stoja. Jedným z nich je tento krém Nirvanesque Light. 

Nuxe Nirvanesque Light 
Krém má obsah 50ml. Klasika pre pleťové krémy. Samotný krém je jemne nažltlej farby a má gélovo-krémovú a veľmi dobre sa roztiera po pleti. Môžem teda potvrdiť, že aj vďaka tejto textúre sa rýchlo vstrebáva do pleti a zanecháva pleť jemnú a polomatnú. Čiže po vstrebaní nemáte pocit že vaša pleť nedýcha. 

Čo ja osobne veľmi oceňujem, je že naozaj pleť je pleť krásne sametovo-hebká po natretí. Nehrozí, že po hodine budete mať pocit, že ste sa nenatreli alebo že máte zase nejakú nepriedušnú vrstvu krému pod ktorou sa potí vaša pleť. 

Krém používam už takmer tri mesiace. Napriek tomu, že obsahuje silikóny, moja pleť na neho veľmi dobre reaguje. Keďže som mala pleť v dosť zlom stave v decembri minulého roku, tento krém mi ju dal späť do normálneho stavu. Farba pleti sa zjednotila, tvorí sa mi menej podkožného akné, ale hlavne mám pleť aj ráno krásne zhydratovanú a vypnutú. 

Samozrejme, nemôžeme očakávať že nám nejaký krém vyhladí vrásky, ale mám pocit že stav mojich vrások na čele sa trošku zlepšil. Neviem ako krém reaguje pod make-upom, nakoľko krém používam na noc. Na noc ho teda odporučiť môžem, pokiaľ máte zmiešanú až mastnú pleť a máte pocit že už potrebujete niečo výživnejšie ale nie mastný krém na zrelú pleť. 

Samozrejme prikladám zloženie pre tie z vás, ktoré to sledujú alebo ste alergické na niektoré zložky. 

Zloženie: Aqua/Water, Rosa Moschata Seed Oil, Glycerin, Propadanediol Dicaprylate, Butylene Glycol, Coco-Caprylate/Caprate, Phenyl Trimethicone, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloydimethyl Taurate Copolymer, Parfum/Fragrance, Hydroxyethyl Urea, Arachidyl Alcohol, Capryloyl Glycine, Tocopherol, Mica, Oryza Sativa (Rice) Hull Powder, Paeonia Suffruticosa Root Extract, Behenyl Alcohol, Carbomer, Sodium Hydroxide, Citric Acid, Ethylhexylglycerin, Arachidyl Glucoside, Dehydroacetic Acid, Allantoin, Cl 77891/Titanium Dioxide, Tetrasodium Edta, Polysorbate 60, Sorbitan Isostearate, Althaea Officinalis Root Extract, Enantia Chlorantha Bark Extract, Nymphaea Coerulea Seed Extract, Papaver Rhoeas Seed Extract, Benzyl Alcohol, Oleanolic Acid, Linalool, Limonene, Coumarin, Eugenol, Citral  

Mňa teda tento krém celkom prekvapil a moja prvá skúsenosť so značkou Nuxe je pozitívna. 

Na záver záverov, krém je vhodný pre nás, vlastníkov mastnej a zmiešanej pleti, ktorí už chceme na noc (ale aj na deň) začať používať už niečo výživnejšie a z kategórie anti-age, ale zároveň bežné krémy proti starnutiu pleti sú na nás príliš hutné a pubertiacke krémy na mastnú pleť sú pre nás už málo a nedodávajú nám dostatok hydratácie. Všetci kto ste sa v tomto popise našli sa určite poobzerajte po tomto kréme :). 

Máte skúsenosti s touto značkou?

Komentáre

  1. Je skvelé že na trh prichádzajú produkty na problematickú mladú pleť s prvými vráskami. Doteraz nebolo nič ale nejak zaznamenávam že ich začína byť na trhu viac... aj Vichy ma niečo... Mňa trápia vrásky okolo oči ale sú to mimické vrásky s ktorými nič neurobím - to by som sa nemohla smiať :D a to by nešlo :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mimické mám aj ja, lebo od 10tich rokov nosím okuliare, tak to vždy bolo také :D. Ale moc tento krém podľa mňa vrásky nespasí, ale na druhú stranu aspoň nie je dryák ako to býva u prípravkov na mastnú pleť.

      Odstrániť
  2. Já jsem snad od Nuxe zatím nic neměla. Momentálně používám krém na obličej z lotosové řady od Balea (denní i noční) a jsem poměrně spokojená. Mám také mastnou a smíšenou pleť. Ten noční je hodně hutný a výživný a to já mám moc ráda :)

    S pozdravem, Monnica ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani som nevedela, že Balea má takú radu, ale je pravda, že ja už od istého obdobia som viac siahala po prírodných krémoch ako po bežne dostupnej pleťovej starostlivosti, takže som po tom ani nepátrala :). Ale kuknem po tom nočnom, lebo na oblasť krku a dekoltu stále hľadám nejaký lacnejší nočný krém :).

      Odstrániť
  3. Pekná recenzia :) Krémik vyzerá byť presne niečo pre moju pleť. Už dlhší čas mám na wishliste očný krém proti prvým vráskam od Nuxe.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež ho mám na wishliste, ale až po zásobách čo momentálne mám :D. Presvedčil ma najmä tento krém vyskúšať aj ďalšie produkty :). Takže momentálne skončil u mňa v košíku aj ich medový šampón :D.

      Odstrániť
  4. Ja používam zatial na noc iba mandľový krém nechcem zatial nič proti vráskam aj keď je to určene pre mladú pleť, ja osobne moc neverím veciam proti vráskam lebo mamina už poskúšala všeličo aj od vichy a že by to pomohlo o tom teda pomlčím, všetko je skôr v genetike:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tonu tiež neverím, skôr mi išlo o to, že zaobstarť si niečo výživnejšie ako sú klasické krémy na mastnú pleť - pretože vo výžive a poriadnej hydratácii sú slabé. Toto ke takým skvelým kompromisom medzi výživným a zároveň hydratačným krémom a krémami vhodnými na mastnú pleť. Pretože mala som aj mandľový od weledy, ktorý znel ako super na noc a na výživu, ale upchával mi časom póry :(. Takže je to naozaj problém nájsť vhodný krém na môj typ pleti.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.