Nákupy a novinky Január 2016

Ahojte. Keďže máme začiatok februára tak asi viete čo nás čaká. Áno! Pôjde o zhrnutie mojich januárových nákupov :). Popravde na to že mám veľmi ťažké skúškové som ani nečakala že budem mať také veľké nákupy ale väčšina bola buď potrebná alebo to bol taký skratový nákup :). 


Jedným z prvým januárových nákupov bola táto zimná verzia toaletnej vody Célébre Ice a báza pod očné tiene od Avonu. Moc nie som na katalógovú kozmetiku ale celkom rada si odtiaľ objednávam vône a keďže v poslednej dobe mi nevyhovuje žiadna báza pod očné tiene tak neustále hľadám :). 


Ďalším nákupom bol nákup v Dm drogérii kde som vzala tento môj obľúbený sprcháč, jednu Rexonu a gél na lokálne použitie na akné od Balea - uvidíme čo to bude :).


Taktiež nám doma dochádzalo mydlo na ruky tak šup, tento gél skončil v mojom košíku pri bežnom nákupe v Lidli. 


Rovnako to bolo aj s týmto holiacim gélom na nohy. Ani som nevedela že už aj Cien vyrába zvlášť gély a peny na holenie pre ženy. Otestujeme a uvidíme či bude fajn. 


Rovnako mi dochádza peeling od Freemana tak som sa rozhodla vrátiť k tomuto od Himalaya Herbals, ktorý som mala asi pred dvomi rokmi a prišiel mi vtedy fajn. Tiež máte pocit že je problém bežne v drogérii zohnať dobrý peeling, ktorý nevysušuje ale nezanecháva ani takú zvláštnu silikónovú vrstvu?


Keďže sa mi znova zhoršila pokožka hlavy, rozhodla som sa vrátiť k tomuto ajurvédskemu indickému prírodnému šampónu. Zatiaľ u mňa jeden z mála šampónov čo mi sedí.


Od rovnakej značky som vzala aj olej na pokožku hlavy, ktorá trpí na lupiny. Olej má pipetku a zatiaľ vyzerá že nahradí moje zábaly z kokosového oleja. 


Taktiež som sa znova rozhodla vrátiť k večernej tonizácii pomocou ružovej vody od Purity Vision. A keďže mávam problémy s aftami počas choroby, rozhodla som sa kúpiť aj toto regeneračné sérum na afty, opary ale aj kútiky. 


A keďže dlho som mala na wishliste nejakú tú popinu od Clinique a na eshope Marrionaud ju mali v zľave rozhodla som sa ju vziať za peniaze, ktoré som dostala na Vianoce :). Mám odtieň 04 Plum Pop. 


Popravde, nepatrí medzi tých, čo syslia doma mnoho riaseniek, ale je pravda, že jednu mám vždy v zálohe pre istotu. A keďže som doma mala už len jednu riasenku a to od Gosh Catchy Eyes, rozhodla som sa pre istotu do zásoby kúpiť moju overenú Maybelline One by One. 


Mojím spontánnym nákupom bol nákup tejto mini paletky, ktorá bola darčekom v sete s riasenkou z tohto ročnej vianočnej limitky Dioru (Dior takýto set tuším robí každé Vianoce) . Ja mám len túto paletku bez riasenky a preto sa mi ju podarilo zohnať za priaznivú cenu (ináč sa mi strašne páčia nové obaly, ktoré má Dior) 


A keďže na oficiálnom eshope, kde predávajú Yankee Candle mali dosť výrazné zľavy, rozhodla som sa vziať nejakú tu už jarno-letnú vôňu a pár voskov za priaznivú cenu. 

Tak to boli moje januárové nákupy. Do komentárov sa mi pochváľte čo bol váš najlepší nákup v januári a čiže aj prvý najlepší kup tohto roku! :D

Komentáre

  1. Koupila jsi super věci. Nejvíc závidím paletku Dior, vypadá luxusně a úžasně. A tvářenka Clinique vypadá taky moc dobře. Mám tuto značku ráda

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne. Január bol fajn v tom že bol výpredajový a konečne sa mi podarilo zohnať niektoré lepšie kúsky dekoratívky za dobrú cenu :). A tiež mám asi najväčšiu radosť z tej mini paletky Dior, bude skvelá na cestovanie :).

      Odstrániť
  2. Yankee Candle, to se máš :) To je můj sen už dlouho, asi bych si ho měla splnit :D Dior vypadá úžasně :) mám jeden mono stín a peckaa :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U nás boli skvelé zľavy veľká sviečka za 17 eur. Myslím že teraz sú zľavy aj na vašom eshope, čo je asi najlepšie obdobie niečo vyskúšať :).

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. Až škoda ničiť ten krásny reliéf :D. Ale to by mi bolo zase ľúto že ju tu mám len na parádu :).

      Odstrániť
  4. Tá paletka!!! Slintám! :P inak vidím že aj tvoj január bol bohatý na nákupy! Ja som tiež nakupovala veľa nutného :)
    Another.day.with.Hana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bol bol :D .U mňa aj potrebné a aj veci pre radosť na "prežitie skúškového" :D.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.