Moja starostlivosť o nechty + lakovacia rutina

Čauce mravce. Dnes mám pre vás článok o mojej starostlivosti o nechty a takej tej lakovacej rutine. Popravde nie som nejaký beautyblogger zameraný na laky na nechty ale mám celkom slušnú zbierku a o nechty sa snažím starať a pravidelne lakovať aby nechty vyzerali upravene. Som v tomto pedant a nemám popravde rada niekoľkodňový odlúpnutý lak. Tak si poďme predstaviť ako u mňa prebieha táto rutina.

Prvé čím vždy začnem je odlakovanie starého laku. Momentálne mám tieto dva odlakovače, pričom Essence som si kúpila ešte predtým ako Dermacol, ktorý ako viete je mojím svätým grálom a budem si ho kupovať kým bo budú vyrábať. Essence len spotrebujem a vrátim sa k nemu len v prípade že by Dermacol prestali vyrábať


Následne nechty skrátim pomocou nožničiek, nechty zapilujem a vyrovnám ich povrch a kraje nechtov pomocou skleneného pilníka. Následne ešte použijem leštiaciu časť na pilníku od Essence alebo od noname pilníku z drogérie Teta.


Keďže mám problém s nechtovou kožičkou, ktorá mám pocit že je niekedy z nechtu neodstrániteľná, nedávno som si zaobstarala tento zázrak od Sally Hansen na odstraňovanie nechtovej kožičky. Používam na to túto čiernu "vec" a konkrétne ružový gumenný koniec. A pokiaľ si idem lakovať nechty na nohách využívam oddelovač prstov.


Ako základ používam od Essence Studio nails 24/7 nail base (ktorý samozrejme prestali vyrábať, ako všetko čo je dobré Essence prestane vyrábať) a keďže mi dochádza kúpila som si Nail Nurse od Rimmel. Po farebnom laku používam buď Sally Hansen Instra Dri Top Coat alebo Essie Top Coat. Taktiež občas využívam aj rychloschnúce kvapky od Essence. A pre mňa ešte potrebná vec je korekčné pero na nechty a nechtovú kožičku, keďže ľavú ruku mám naozaj ľavú a často ide farebný lak úplne mimo :D.


A ešte vám predstavím pár mojich obľúbených farebných lakov (naozaj len pár, lebo ináč by ich bolo hrozne veľa :D).
Prvým (zľava) je Essie v odtieni Ballerina Slippers, čo je krásna svetlá nude farba, ktorá mi evokuje takú tú svadobnú manikúru. Krásne vynikne na opálených rukách.
Druhým je gelový lak od S-he Stylezone. Tieto laky ma celkom prekvapili svojou kvalitou, vydržia mi tak tri dni. Toto je krásna studená modrá. Odtieň 507 (odporúčam She značke aby radšej dávala konkrétne názvy takéto číslovanie je kontraproduktívne:D lebo keď sa ma niekto spýta na odtieň no spomeňte si na nejaké blbé trojciferné číslo).
Tretím je znova Essie v odtieni Mint Candy Apple, čo je krásna svetlá mintová farba a je tiež skvelá najmä v lete. Výdrž cca 3-4 dni.
Štvrtý je Rimmel Salon PRO v odtieni Ultra Violet (popravde neviem či sa ešte tento odtieň predáva ale keď nie je to škoda), čo je krásna fialová taká až by som povedala že cukríková.
A posledným je Orly v odtieni Terracotta, čo je krásna korálová ružovo.červená, tiež ideálna na leto, ale ja nenosím laky podľa ročného obdobia ale nálady. Výdrž cca 4 dni.


Po nalakovaní používam nejaké tie hydratačné a premasťujúce starostlivosti o nechtovú kožičku.
Prvým je Essence hydratujúci krém na nechtovú kožičku. ktorý naozaj hydratuje a nie je vôbec mastný. Ak mám potrebu niečo mastnejšie použijem od Essence ošetrujúci nechtový olej. A ďalšie čo sa mi osvedčilo je balzam proti chladu od Weledy, ten tiež krásne premastí. A na záver si ešte nakrémujem ruky, momentálne používam tento fialkový krém na ruky od Balea (fakt krásne vonia).

Tak to boli všetky moje patlátka a vecičky na nechty, ktoré sa snažím pravidelne používať.
Do komentov mi kľudne napíšte nejaké vaše osvedčené výrobky, či už base coaty, top coaty alebo aj farebné laky.

Fotím na: Canon PowerShot SX130 IS

Komentáre