Yankee Candle - Shea Butter - Small Jar

Ahojte tak dnes začnem recenzie na Yankee Candle výrobky, keďže za posledné mesiace som si veľmi obľúbila ich výrobky, aj keď... ale to sa dočítate v dnešnom článku.

Prvou mojou kúpenou sviečkou, keďže dovtedy som dávala prednosť najmä voskom, bola táto vo vôni Shea Butter pretože v obchode voňala fakt krásne, pre mňa taká ideálna vôňa. Neviem síce ako vonia Bambucké maslo v čerstvom stave ale vôňa sviečky je taká krémová, ako naozaj krásne voňajúci krém (nepredstavujte si vôňu Nivea krémov, lebo táto je trochu špecifickejšia a charakteristickejšia). Tak som si vybrala túto vôňu a kúpila si ten najmenší housewarmer (104 g) aj keď mali väčšie. Popravde dobre som urobila.

Yankee Candle - Shea Butter
Vôňa je síce krásna pri privovaní ale ako som ju zapálila ja som popravde nič necítila. Cítila som ju asi dvakrát z toho mesiaca čo som ju po večeroch pálila. Pre mňa bola táto vôňa veľkým sklamaním kvôli jej intenzite po zapálení. Ďalším sklamaním bolo pre mňa ako horela. Nie je možné aby takáto malá sviečka sa aj po 4 hodinách neroztopila až k okrajom! Neustále vosk horel len v strede, často sa stávalo že som už išla spať a sviečku som nechala zapálenú nech sa vosk roztopí až ku krajom a ono vosk sa neustále topil len v strede a už sa mi v nej robila jama. Mohla som aj vosk oškrabať z krajov aj skracovať knot, hocičo aj sa postaviť na hlavu, proste tá sviečka si išla vlastným životom a nakoniec mi vyhorela horšie ako nejaká Glade za 4 eurá, čo ma dosť nakrklo popravde keďže som za ňu vyhodila 11 eur, pretože naozaj sa mi to nestalo ani s tými lacnými Glade že by sa mi takto vypálila. Proste zostala mi asi na dne tretina vosku celej sviečky ale knot už vypálený.


Som rada že som si nekúpila stredný housewarmer lebo by som si búchala hlavu o stenu asi, že škoda peňazí.
Proste táto sviečka je asi nejakou chybou výroby,  takže moja prvá skúsenosť s Yankee Candle sviečkami je negatívna a nechápem proste že prečo ja :D. Na druhú stranu možno som mala mám naozaj chybný kus ktorý mal málo aroma esencií a zároveň možno došlo k chybe vo výrobe a proste neviem, pretože toto sa mi nikdy nestalo ani s trikrát lacnejšími sviečkami :(.

Ja aspoň verím že vosk v tejto vôni bude lepší a pri ňom je istota že toto sa nestane ale čo sa týka intenzity vône (teda nevône) to môže byť rovnaké, takže ja sa konkrétne tejto vôni už budem vyhýbať oblúkom.

A čo vy? Máte podobnú zlú skúsenosť alebo len dobrú? Ak dobrú tak s ktorými vôňami a ktoré by ste mi odporučili?

Fotím na: Canon PowerShot SX130 IS

Komentáre

  1. Hele, on bude možná problém v tom, žes koupila jen tohle malé balení. Ty vůně, co jsou slabší jsou více cítit v těch středních a velkých housewarmerech a nejvíce pak ve vosku.
    Mrkni po svíčkách teď, mají jako vůni měsíce (=20% sleva) ginger dusk a ta je fakt úžasná. Dále mám ráda wild fig (tu má ráda snad každý) a black coconut a z takových těch "čistých" vůní určitě stojí za očichání clean cotton a soft blanket.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to možné ale bála som sa kúpiť väčšie lebo som to chcela odskúšať. Ale s voskami som spokojná a tie aj častejšie kupujem :) Soft Blanket som si kúpila vo vosku ale zatiaľ ešte leží neotvorený. Ale v auguste budem mať meniny :D to som už blízkych informovala že rada by som nejakú väčšiu sviečku a práve rozmýšľam nad tou Soft Blanket vo väčšom ale aj tá Wild Fig znie fajn :).

      Odstrániť
  2. Hej presne ako nejaký krém. Mne tiež vonia len v malej svoečke slabo :(. Ale kúpila som teraz aj vosk tak ten to snáď napraví :).

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.